Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Registrų Centras, VĮ

KLIENTŲ APTARNAVIMO GRUPĖS VADOVAS (-Ė)

Atranka internetu
Vilnius - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

  • planuoti, organizuoti ir koordinuoti grupės veiklą;
  • užtikrinti kokybišką, klientų aptarnavimo standartus atitinkantį, klientų aptarnavimą grupės aptarnavimo teritorijoje;
  • planuoti ir tinkamai paskirstyti grupės darbuotojams darbus ir užduotis, kontroliuoti darbuotojų pareigų atlikimą bei užtikrinti savalaikį darbuotojų pakeičiamumą;
  • užtikrinti efektyvų žmogiškųjų išteklių valdymą, komandos ugdymą ir motyvavimą;
  • užtikrinti tinkamą grupei nukreiptų prašymų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą;
  • organizuoti klientų prašymų priėmimą ir nagrinėjimą dėl duomenų iš Įmonės tvarkomų registrų ir informacinių sistemų gavimo, teikiant prašymus asmeniškai, paštu ar elektroninėmis priemonėmis, leidžiančiomis užtikrinti teikiamo dokumento teksto vientisumą ir nepažeidžiamumą;
  • stebėti, analizuoti ir vertinti grupės veiklos rezultatus, teikti pasiūlymus dėl šio padalinio veiklos tobulinimo, efektyvių ir inovatyvių padalinio veiklos srities darbų atlikimo būdų;
  • užtikrinti savalaikę sklandžią vidinę komunikaciją grupės darbuotojams apie Įmonės strateginius tikslus, viziją, misiją, vertybes, vykdomus procesus, klientų aptarnavimo standartus ir operatyvinius planus bei rodiklius;
  • pagal kompetenciją inicijuoti viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant grupei nustatytus tikslus/uždavinius, vykdant funkcijas.

Reikalavimai

  • aukštasis universitetinis socialinių mokslų studijų srities (vadybos ir verslo administravimo, viešojo administravimo, ekonomikos, teisės arba komunikacijos krypties) arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, rinkodaros ar pardavimų srityse;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • puikūs gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes jums siūlome

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 840 Eur su mokesčiais (1 840 – 2 760 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.


Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Jurgita Adomonienė, tel.
Registrų Centras, VĮ

Registrų Centras, VĮ

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.