Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Lietuvos Energijos įmonių grupė
Daugiau apie įmonę »

Klientų aptarnavimo kokybės koordinatorius (-ė) Kaune

Kaunas - Lietuvos Energijos įmonių grupė

Kokios užduotys laukia?

  • Pagalba komandų vadovams ugdant darbuotojų kompetencijas klientų aptarnavimo srityje;
  • Klientų aptarnavimo standarto mokymai;
  • Pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo proceso efektyvinimo teikimas bei pokyčių įgyvendinimas;
  • Motyvacinės sistemos už kokybišką klientų aptarnavimą diegimas, palaikymas;
  • Proaktyvus problemų, susijusių su klientų aptarnavimo kokybės valdymu, sprendimas;
  • Klientų aptarnavimo kokybės rezultatų stebėjimas, analizė.

Pageidaujama kompetencija:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Būtina panašaus darbo patirtis koordinuojant klientų aptarnavimo veiklą ir kokybės valdymą;
  • Aukšta kalbos kultūra, komunikabilumas, geri derybiniai įgūdžiai;
  • Kritinių situacijų valdymo įgūdžiai;
  • Patirtis vedant mokymus - privalumas, puikūs prezentaciniai įgūdžiai;
  • Gebėjimas valdyti ir sisteminti daug informacijos vienu metu;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą, komandinio darbo įgūdžiai;
  • Puikūs darbo MS Office pagrindinėmis programomis (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) įgūdžiai;
  • LEAN ar pan. procesų tobulinimo ir veiklos gerinimo sistemų išmanymas būtų privalumas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Atsakingas ir įdomus darbas didžiausioje ir pažangiausioje „Lietuvos energijos“ grupės įmonėje;
  • Išskirtinės profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybės grupės mastu;
  • Galimybė realizuoti savo idėjas ir drauge kuriant ESO – šiuolaikinę energijos kompaniją!

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti
Lietuvos Energijos įmonių grupė

Lietuvos Energijos įmonių grupė

KAS YRA ESO?
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) veiklą pradėjo 2016 metų sausio 1 dieną, sujungus LESTO ir „Lietuvos dujas“.
Pagrindinės ESO funkcijos: elektros energijos tiekimas ir skirstymas bei gamtinių dujų skirstymas, garantinis elektros ir dujų tiekimas, elektros ir dujų įvedimas, elektros ir dujų skirstymo tinklų eksploatavimas, priežiūra, valdymas ir plėtra, jų saugumo ir patikimumo užtikrinimas.

www.eso.lt

Panašūs skelbimai: