Klientų užsakymų aptarnavimas ir vykdymas (Pabaltijyje, Vakarų bei Rytų Europoje);
Prekių likučių stebėjimas, užsakytų prekių suvedimas į įmonėje naudojamą programą (Pragma);
Gautų iš klientų pirkimo užsakymų formavimas, perdavimas tiekėjams įvairiose Europos bei Azijos šalyse ir kontrolė;
Krovinių pardavimo/pirkimo užsakymams formavimas ir kontrolė;
Reikalingų dokumentų ruošimas, pateikimas atsakingiems asmenims, kontrolė;
Viešųjų pirkimų analizė, ataskaitų ir sprendimų pateikimas atsakingiems asmenims.
ASMENINĖS SAVYBĖS BEI SOCIALINĖ KOMPETENCIJA:
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, logistikos, administravimo srityje)-privalumas;
Analogiško darbo patirtis dirbant klientų aptarnavime bei logistikoje, pirkimuose ar didmeniniuose pardavimuose, analizuojant viešųjų pirkimų duomenis Lietuvoje ir/ar Pabaltijyje 1-2 m.;
Tekstilės (siuvimo priedų) išmanymas – didelis privalumas;
Pirkimo ir/ar didmeninės prekybos išmanymas (užsakymų surinkimas, reikiamų dokumentų ruošimas, prekių pakrovimo/išvežimo kuravimas ir pan.);
Viešųjų pirkimų (drabužių, tekstilės srityje) išmanymas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Ofiice paketas, MS Excel);
Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu (kasdienis bendravimas su klientais);