Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Registrų Centras, VĮ
Daugiau apie įmonę »

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Jurbarke

Jurbarkas - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

  • visomis formomis gaunamų užsakymų ir prašymų priėmimas, registravimas, nagrinėjimas ir nukreipimas vykdymui reikiamose informacinėse sistemose;
  • atsakymų rengimas bei dokumentų išdavimas elektroninėmis priemonėmis;
  • įvykdytų prašymų bei užsakymų atsiskaitymo dokumentų formavimas, priskirtų išankstinių ar PVM sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
  • užsakomųjų registro duomenų rinkinių teikimas;
  • klientų aptarnavimas remiantis įmonėje galiojančiais standartais ir tvarkomis.

Reikalavimai

  • aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinio kurso studentas);
  • atsakingumas, kruopštumas, pozityvumas;
  • stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
  • puikios lietuvių kalbos žinios.

Mes jums siūlome

  • galimybę jungtis prie specialistų komandos atsinaujinančioje strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą.
Registrų Centras, VĮ

Registrų Centras, VĮ

VĮ Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone.

Panašūs skelbimai: