Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
Registrų Centras, VĮ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Jurbarke

Jurbarkas - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

  • visomis formomis gaunamų užsakymų ir prašymų priėmimas, registravimas, nagrinėjimas ir nukreipimas vykdymui reikiamose informacinėse sistemose;
  • atsakymų rengimas bei dokumentų išdavimas elektroninėmis priemonėmis;
  • įvykdytų prašymų bei užsakymų atsiskaitymo dokumentų formavimas, priskirtų išankstinių ar PVM sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
  • užsakomųjų registro duomenų rinkinių teikimas;
  • klientų aptarnavimas remiantis įmonėje galiojančiais standartais ir tvarkomis.

Reikalavimai darbuotojui

  • aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinio kurso studentas);
  • atsakingumas, kruopštumas, pozityvumas;
  • stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
  • puikios lietuvių kalbos žinios.

Įmonė siūlo

  • galimybę jungtis prie specialistų komandos atsinaujinančioje strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą.
Registrų Centras, VĮ

Registrų Centras, VĮ

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.