
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
Nuo 892
€/mėn.
Neatskaičius mokesčių
Į rankas per mėn.
Kaunas
- Pastatų administravimo, priežiūros ir inžinerinių sprendimų įmonių grupė
Darbo pobūdis
- Klientų informavimas ir problemų sprendimas telefonu, el. paštu ir klientų savitarnos sistemoje;
- Informacijos perdavimas atsakingiems asmenims;
- Apklausų vykdymas telefonu;
- Pardavimų vykdymas telefonu.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (vadyba ar inžinerija būtų privalumas);
- Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Geros rusų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Gebėjimas spręsti konfliktines situacijas, komunikabilumas;
- Puiki rašytinė lietuvių kalba.
Mes jums siūlome
- Darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje įmonių grupėje;
- Puikias sąlygas bei darbą profesionaliame kolektyve;
- Mokymus, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Priedus už pasiektus rezultatus.
Atlyginimas
Nuo 892 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Mokamas fiksuotas darbo užmokestis ir priedai už pasiektus rezultatus.
Mokamas fiksuotas darbo užmokestis ir priedai už pasiektus rezultatus.

Pastatų administravimo, priežiūros ir inžinerinių sprendimų įmonių grupė
AB “Civinity” – sparčiai auganti tarptautinė įmonių grupė, teikianti platų aukštos kokybės paslaugų spektrą nekilnojamo turto objektų valdymo, priežiūros ir eksploatacijos srityse.