Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
UAB „Teleperformance LT“

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) NUOTOLINIS DARBAS (RUSŲ+ANGLŲ kalba)

1316-1644 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Visaginas, Ignalina, Zarasai - UAB „Teleperformance LT“

Jūsų atsakomybėje būtų:

  • Klientų aptarnavimas telefonu: audio arba video skambučiais
  • Kokybiškas informacijos vertimas žodžiu iš rusų kalbos į anglų ir atvirkščiai
  • Klientų aptarnavimo telefonu kokybės standartų laikymasis
  • Savalaikis informacijos įvedimas į duomenų bazę

Iš Jūsų tikimės, jog turite:

  • Puikias anglų ir rusų kalbos žinias (ne mažesnis nei C1 lygis)
  • Aukštąjį arba vidurinį išsilavinimą
  • Į klientus orientuotą darbo požiūrį
  • Puikius bendravimo įgūdžius

Mes Jums siūlome:

  • Galimybę dirbti ir mokytis nuotoliu, iš bet kurio Lietuvos miesto
  • Papildomą sveikatos draudimą po 6 mėn.
  • Realias profesinio augimo galimybes
  • Didesnį atlygį po 6 mėn.
  • Aktyvų korpotatyvinį gyvenimą
  • Lojalumo bonusą po 1 metų.

Lankstus darbo grafikas – 40/30/20 val./sav.

Pilnas etatas (40 val./sav.)
16:00-03:00 Pirmadienis – Ketvirtadienis (10 val./d. + 1val. pietų pertrauka)

Pilnas etatas (40val./sav.)
16:00 - 01:00 Pirmadienis – Penktadienis;
17:00 - 02:00 Pirmadienis – Penktadienis;
18:00 - 03:00 Pirmadienis – Penktadienis;

0.5 etato (20val./sav.)
0.75 etato (30val./sav.)

Atlyginimas

1316-1644 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Teleperformance LT“

UAB „Teleperformance LT“

Teleperformance is a world-renowned leader in providing integrated customer support services (outsourcing). Teleperformance provides technical support, translations, consulting and other services to international companies and projects according to their specifics and the language used. Our mission is to deliver an exceptional customer experience at every opportunity. This is how we create opportunities and value for our employees, customers and communities.

The Teleperformance contact center in Lithuania was established in 2015 and provides services in English, Swedish, Portuguese, Hebrew, Russian, Danish, Lithuanian and other languages. We believe that every employee and customer is an important part of our team, which is why we adhere to established internal DNA principles; integrity, respect, professionalism, innovation and commitment. We offer our employees the most comfortable working conditions in a new business center in the heart of the city, as well as the opportunity to work from home. All employees are invited to participate in celebrations, games and competitions organized by the company, maintaining relationships even in an informal environment. We also improve employees' social responsibility by organizing various charity campaigns, support programs and other initiatives. It is important to us that employees develop comprehensively, so we have and constantly improve internal training programs. For three years in a row, Teleperformance Lietuva has been certified with "Great Place to Work" global certificates based on an employee survey, so we believe that our efforts are appreciated by employees and that we improve and grow together every year.


Office Location: Business Stadium North, Šeimyniškių st. 19, Vilnius, 4 floor
informacija apie UAB „Teleperformance LT“
2048 €
Vid. atlyginimas bruto
(34% higher than LT average)
544
Darbuotojų skaičius
20-30 mln. €
Pajamos 2022 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1511 €
25% uždirba 1511-1945 €
25% uždirba 1945-2337 €
25% uždirba nuo 2337 €