Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Panevėžyje

Darbo vieta

Darbo pobūdis:

ESI ŠNEKUS, INICIATYVUS, ATSAKINGAS, ŽINGEIDUS, AMBICINGAS, DIRBI LAISVAI KOMPIUTERIU BEI IEŠKAI ĮDOMAUS IR ILGALAIKIO DARBO? Jei į visus klausimus atsakei TAIP, vadinasi šis pasiūlymas TAU ir TU esi mums reikalingas (a)!

Klientų aptarnavimo komanda ieško naujo komandos nario, kuris mėgsta ne tik plepėti, bet ir išgirsti bei išspręsti sunkiausius klientų rebusus.

Tavo kasdieniai darbai:

• Aktyvus įmonės paslaugų pardavimas telefonu;
• Klientų aptarnavimas telefonu;
• Klientų patirties gerinimas.

Sėkmei darbe prireiks:

• Taisyklingos lietuvių kalbos;
• Gebėjimo dirbti kompiuteriu;
• Mandagumo, paslaugumo;
• Gebėjimo ir noro siekti išsikeltų tikslų;
• Noro dalintis gerąja patirtimi su kitais.

Tavo privalumai:
Rusų arba anglų kalbos žinios.

Telia #smagu dirbti, nes:

• Gali prisijungti prie išskirtinės komandos ir geros atmosferos kūrimo;
• Išmoksti naujų dalykų, tokių kaip pardavimų ir komunikacijos menas;
• Turi realias karjeros galimybes visoje kompanijoje;
• Gauni daug iššūkių, dalyvauji įvairiuose projektuose, renginiuose bei gali įgyvendinti įvairiausias idėjas;
• Gali derinti darbą su mokslais;
• Gali užsidirbti neribojant savęs;
• Dirbti nemonotonišką, dinamišką darbą, kuriame tobulėji ir matai savo darbo rezultatus kiekvieną dieną!

Nedvejok ir susipažink su mumis iš arčiau:

Telia

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. „Telia Lietuva“ yra Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione. „Telia Lietuva“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje, o „Telia Company“ akcijos yra „Nasdaq Stockholm“ ir „Nasdaq Helsinki“ vertybinių popierių biržos sąrašuose.

Panašūs skelbimai: