Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

1. Įmonės klientų aptarnavimas:
  • Užsakymų valdymas;
  • Komercinių pasiūlymų ruošimas
  • Konsultavimas ir informacijos teikimas apie įmonės parduodamą produkciją ir paslaugas;
  • Mokėjimų administravimas;
  • Probleminių klausimų sprendimas.

2. Bendravimas su tiekėjais (produkcijos užsakymų koordinavimas);
3. Transporto produkcijai atvežti užsakymas;
4. Įmonės dokumentacijos valdymas (sutarčių su klientais administravimas, sąskaitu kuravimas ir t.t.).

Reikalavimai

  • Gebate savarankiškai planuoti savo darbo laiką;
  • Norite save realizuoti klientų aptarnavimo srityje;
  • Esate greitos orientacijos ir galite priimti sprendimus net ir sudėtingose situacijose;
  • Aiškiai dėstote mintis ir gebate užmegzti kontaktą su įvairiais žmonėmis;
  • Turite gerus anglų kalbos įgūdžius (žodžiu ir raštu).

Mes jums siūlome

  • Galimybę įgyti išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
  • Įdomu ir dinamišką darbą;
  • Motyvuojančią atlygio sistemą;
  • Sprendimų laisvę ir lankstų požiūrį į darbo organizavimą.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų

BALTLED įmonių grupė

Sytronic – BaltLED įmonių grupės dalis, kūrėjų komanda su ilgamete patirtimi LED apšvietimo srityje bei nuosava laboratorija Vilniuje. Mūsų tikslas - tapti LED maitinimo šalitnių srities lyderiais, o šiam tikslui pasiekti mums reikia Tavęs! Prisijunk prie perspektyvios organizacijos ir tapk mūsų komandos dalimi.

www.sy-tronic.lt/kontaktai/
Įmonėje vid. atlyginimas 1247€
54% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: