Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2017.04.16

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Autoplius.lt - tai didžiausias Lietuvos transporto skelbimų portalas, kuriuo kas mėnesį naudojasi daugiau nei pusė milijono interneto vartotojų.

Ieškome komandos nario portalo klientų aptarnavimo skyriuje. Jūsų atsakomybė būtų:

- Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu bei raštu.
- Skelbimų peržiūra, kokybiško turinio užtikrinimas.
- Vartotojams kylančių problemų analizė ir portalo tobulinimo pasiūlymų teikimas.

Reikalavimai darbuotojui

- Gebėjimas sistemiškai spręsti problemines situacijas.
- Pakantumas ir pagarba klientui, pozityvumas.
- Žinios apie automobilius.
- Taisyklinga kalba, komunikabilumas, sklandus minčių dėstymas.
- Rusų kalba (žodžiu ir raštu), anglų kalba - privalumas.
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir gebėjimas greitai įsisavinti naujoves.

Įmonė siūlo

- Profesionalių ir draugiškų kolegų komandą.
- Apmokymus dirbant su reikalingomis programomis bei galimomis problemų sprendimų situacijomis.
- Darbo vietą moderniame biure su Vilniaus panorama už lango.

Atlyginimas

500–600 Eur atskaičiavus mokesčius
Siųsti savo CV

UAB "Diginet LTU"

UAB „Diginet LTU" yra didžiausia skelbimų portalų grupė Lietuvoje. Įmonė specializuojasi nekilnojamojo turto, komercijos, transporto bei darbo skelbimų srityse. Plačiai žinomi portalai Skelbiu.lt, Autoplius.lt, Aruodas.lt, CVbankas.lt, NTzemelapis.lt ir Versliukai.lt pasiekia apie pusę visų Lietuvos interneto vartotojų.
Visi UAB "Diginet LTU" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »