Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Autoplius.lt - tai didžiausias Lietuvos transporto skelbimų portalas, kuriuo kas mėnesį naudojasi daugiau nei pusė milijono interneto vartotojų.

Ieškome komandos nario portalo klientų aptarnavimo skyriuje. Jūsų atsakomybė būtų:
  • Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu bei raštu.
  • Skelbimų peržiūra, kokybiško turinio užtikrinimas.
  • Vartotojams kylančių problemų analizė ir portalo tobulinimo pasiūlymų teikimas.

Reikalavimai darbuotojui

  • Gebėjimas sistemiškai spręsti problemines situacijas.
  • Pakantumas ir pagarba klientui, pozityvumas.
  • Žinios apie automobilius.
  • Taisyklinga kalba, komunikabilumas, sklandus minčių dėstymas.
  • Rusų kalba (žodžiu ir raštu), anglų kalba - privalumas.
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir gebėjimas greitai įsisavinti naujoves.

Įmonė siūlo

  • Profesionalių ir draugiškų kolegų komandą.
  • Apmokymus dirbant su reikalingomis programomis bei galimomis problemų sprendimų situacijomis.
  • Darbo vietą moderniame biure su Vilniaus panorama už lango.

Atlyginimas

500–600 Eur atskaičiavus mokesčius

UAB "Diginet LTU"

UAB „Diginet LTU" yra didžiausia skelbimų portalų grupė Lietuvoje. Įmonė specializuojasi nekilnojamojo turto, komercijos, transporto bei darbo skelbimų srityse. Plačiai žinomi portalai Skelbiu.lt, Autoplius.lt, Aruodas.lt, CVbankas.lt, NTzemelapis.lt ir Versliukai.lt pasiekia apie pusę visų Lietuvos interneto vartotojų.
Įmonėje vid. atlyginimas 2089€
2.5 karto didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: