
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)
Vilnius
- Talent Lab
Pagrindinės atsakomybės:
- Bendravimas su klientais telefonu ir el. laiškais užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
- Klientų konsultavimas visais kylančiais klausimais, problemų sprendimas bei informacijos suteikimas;
- Klientų duomenų analizė bei korekcija, atnaujinimas klientų aptarnavimo sistemose;
- Reikalingų dokumentų paruošimas ir administravimas;
- Informacijos suvedimas į vidinę duomenų bazę;
- Ataskaitų rengimas, analizė ir galimų problemų identifikavimas bei sprendimas;
- Bendradarbiavimas su kitų skyrių komandomis.
Reikalavimai pozicijai:
- Paskutinio kurso studentas (-ė) arba aukštasis išsilavinimas;
- Gebėjimas išsiaiškinti ir suprasti klientų poreikius;
- Geri bendravimo įgūdžiai;
- Kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas ir orientacija į rezultatus;
- Puikus kompiuterinis raštingumas (MS Office programos);
- Lietuvių ir anglų kalbos mokėjimas žodžiu bei raštu;
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas.
Kompanija Jums siūlo:
- Pozityvių ir draugiškų kolegų būrį visose trijose Baltijos šalyse;
- Galimybę gilinti žinias tiek įmonės viduje, tiek išoriniuose mokymuose;
- Svarbiausių švenčių sutikimą kartu bei bendrą Baltijos šalių metinį renginį;
- Motyvuojantį atlyginimą bei kitus įmonės skatinimo priedus.

Talent Lab
Talent Lab klientė – “Elektrum Lietuva” – moderni, į klientą orientuota, elektros energiją teikianti kompanija, kurios tikslas yra tapti geriausia savo srities paslaugų tiekėja ir patenkinti vartotojų poreikius, taikant geriausius energetikos sprendimus. Įmonė priklauso “Latvenergo” grupei – didžiausiai energijos gamintojai Baltijos šalių regione. Jei siekiate dirbti tarptautinėje įmonėje ir Jūsų kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus – mūsų klientė kviečia Jus prisijungti!
Daugiau informacijos rasite
Daugiau informacijos rasite