Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
EVRC, UAB

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Vilnius - EVRC, UAB

Darbo pobūdis

  • profesionalus, aukštos kokybės e-parduotuvės klientų aptarnavimas telefonu ir el. paštu;
  • klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
  • probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams;
  • užsakymų valdymas ir koordinavimas;
  • ataskaitų rengimas;
  • prisidėjimas prie tobulinimų ir naujų projektų įgyvendinimo.

Reikalavimai darbuotojui

  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • gebėjimas bendrauti, spręsti problemas;
  • puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • kitos kalbos: anglų, rusų arba lenkų - privalumas;
  • patirtis klientų aptarnavimo srityje - privalumas;
  • orientacija į rezultatą ir bendrus tikslus;
  • asmeninės savybės: komunikabilumas, pozityvus mąstymas, atsakingumas, dėmesingumas, paslaugumas, mandagumas.

Įmonė siūlo

  • darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, pagarba, komandinis darbas ir aistra laimėti;
  • atsakingą darbą ir neįkainojamą darbo patirtį lyderiaujančioje įmonėje Lietuvoje;
  • stabilų finansinį atlygį ir papildomų naudų paketą;
  • asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • galimybę realizuoti save bei kilti karjeros laiptais.

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei AZETA, UAB, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Su išsamia informacija apie asmens duomenų tvarkymą ir iš to kylančias Jūsų teises galite susipažinti šiame Kandidatų asmens duomenų tvarkymo pranešime:
EVRC, UAB

EVRC, UAB

Esame moderni ir veikli įmonė, rinkos lyderė. Drąsiai diegiame naujoves, o didžiausiu atlygiu laikome klientų lojalumą ir pasitenkinimą.
Mūsų darbuotojus vienija bendras siekis – padėti žmonėms būti sveikais ir jaustis gerai, teikiant kokybiškas farmacines paslaugas. Jei ir Jums artimas šis siekis, kviečiame prisijungti prie mūsų gausios darbuotojų komandos.