Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Profesionalus klientų aptarnavimas ir informacijos teikimas telefonu ir el. paštu.
Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis.
Problemų sprendimas.
Aktyvus reagavimas į klientų poreikius.
Ataskaitų pateikimas.

Reikalavimai

Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu, aukšta kalbos kultūra, geri klausymo įgūdžiai).
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel, Outlook, Internet Explorer).
Mažiausiai 6 mėn. patirtis dirbant su klientais telefonu arba tiesiogiai (didelis privalumas).
Verslo žodyno išmanymas.
Gebėjimas struktūrizuotai pateikti informaciją, valdyti pokalbį.

Didelis privalumas - patirtis dirbant su telekomunikacijomis.

Reikalingos asmeninės savybės:
komunikabilumas, vidinė motyvacija, lankstumas;
tikslumas, atidumas detalėms, sugebėjimas išlaikyti dėmesį;
orientacija į rezultatus;
geri streso valdymo įgūdžiai, atsparumas negatyviai informacijai iš išorės.

Mes jums siūlome

Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
Draugiškus ir energingus kolegas;
Tobulėjimą bei karjeros galimybes.

Kita informacija: informuosime tik atrinktus kandidatus.

UAB „Credo Partners“

"Credo Partners" nuo 2006 m. sėkmingai teikia kontaktų centro paslaugas, pateisindama klientų lūkesčius. Klientas – mūsų prioritetas, todėl kartu su profesionalia ir entuziastinga vadovų ir vadybininkų komanda kiekviename procese siekiame prisidėti prie kliento sėkmės ir gerų veiklos rezultatų. Mūsų nuolatiniai klientai – telekomunikacijų, finansų, pardavimo ir kitų verslo sektorių lyderiai tai patvirtina ilgalaike ir lojalia partneryste. "Credo Partners" dirba su naujausiais vadybiniais ir telefonijos sprendimais, kurie atveria galimybes koncentruotis ne į procesą, o į rezultatą.

Sekite naujienas apie mus:
www.credopartners.lt

Panašūs skelbimai: