Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo specialistas

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Kokybiškai aptarnauti klientus, parduodant banko paslaugas ir produktus bei pasiūlant tinkamiausius finansinius sprendimus;
Atlikti grynųjų pinigų ir kitas bankines operacijas.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas;
Darbo su grynaisiais pinigais patirtis;
Banko produktų išmanymas ir darbo patirtis banke būtų privalumas;
Atsakingumas, kruopštumas, sąžiningumas;
Geros anglų kalbos žinios;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel).

Mes jums siūlome

Įgyti patirties tarptautinėje augančioje kompanijoje;
Prisidėti prie verslo plėtros, taikant aukščiausius verslo etikos ir profesionalumo standartus;
Darbuotojams skirtą skatinimo programą;
Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

Nordea Bank AB Lietuvos skyrius

„Nordea“ - didžiausia finansinių paslaugų grupė Šiaurės ir Baltijos šalyse. Saugiausių pasaulio bankų penkiasdešimtuke esantis bankas „Nordea“ užima 29 - ą vietą. „Nordea“ bankas vykdo veiklą 8 namų rinkose, Grupės tinklą sudaro 600 skyrių, dirba 31 000 darbuotojų.

Lietuvoje veiklą „Nordea“ pradėjo 2000 m. Šiuo metu „Nordea“ pagal valdomą turtą užima ketvirtą vietą tarp Lietuvoje veikiančių bankų ir yra vienas iš sparčiausiai augančių bankų, teikiantis visas pagrindines bankininkystės paslaugas privatiems ir verslo klientams.
Įmonėje vid. atlyginimas 2 kartus didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: