Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
EVRC, UAB

Klientų aptarnavimo specialistė (-as) el. parduotuvėje

Vilnius - EVRC, UAB

Darbo pobūdis

  • Profesionalus, aukštos kokybės e - parduotuvės () klientų aptarnavimas el. paštu ir telefonu;
  • Informacijos teikimas apie odos priežiūrą bei priemones;
  • Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
  • Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams.

Reikalavimai darbuotojui

  • Aukštasis universitetinis/neuniversitetinis išsilavinimas (kosmetologijos srityje);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Asmeninės savybės: komunikabilumas, dėmesingumas bei paslaugumas klientams;
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje (darbas su kosmetika - privalumas);
  • Kitų kalbų (rusų, anglų, lenkų) mokėjimas – privalumas.

Įmonė siūlo

  • Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, pagarba, komandinis darbas ir aistra laimėti;
  • Atsakingą darbą ir neįkainojamą darbo patirtį lyderiaujančioje įmonėje Lietuvoje;
  • Stabilų finansinį atlygį ir papildomų naudų paketą;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Papildomą sveikatos bei kelionių draudimą, įmonės partnerių nuolaidas.

Atlyginimo informacija:
Nuo 820 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Galutinis atlyginimo dydis priklauso nuo kandidato įgūdžių, patirties ir kompetencijos lygio.

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei AZETA, UAB, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Su išsamia informacija apie asmens duomenų tvarkymą ir iš to kylančias Jūsų teises galite susipažinti šiame Kandidatų asmens duomenų tvarkymo pranešime:
EVRC, UAB

EVRC, UAB

Esame moderni ir veikli įmonė, rinkos lyderė. Drąsiai diegiame naujoves, o didžiausiu atlygiu laikome klientų lojalumą ir pasitenkinimą.
Mūsų darbuotojus vienija bendras siekis – padėti žmonėms būti sveikais ir jaustis gerai, teikiant kokybiškas farmacines paslaugas. Jei ir Jums artimas šis siekis, kviečiame prisijungti prie mūsų gausios darbuotojų komandos.