Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Registrų Centras, VĮ
Daugiau apie įmonę »

Klientų aptarnavimo standartų skyriaus projektų vadovas (-ė)

Vilnius - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

Pagal sritis:
Klientų aptarnavimo standarto kūrimo ir įgyvendinimo:
  • Rengti, diegti ir tobulinti klientų aptarnavimo standartą įmonėje, užtikrinantį klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis;
  • Vykdyti klientų apklausas, analizuoti rezultatus, rengti išvadas;
  • Analizuoti įmonės klientų aptarnavimo centrų padalinių tinkle, nuotoliniu būdu ir komercines paslaugas gaunančių klientų aptarnavimo rezultatus;
  • Inicijuoti ir įgyvendinti procesų tobulinimo projektus.
  • Vykdyti klientų aptarnavimo standarto reikalavimų laikymosi priežiūrą;
  • Rengti, stebėti ir analizuoti klientų aptarnavimo kokybės standartų rodiklius;
  • Rengti, teikti siūlymus dėl klientų patirčių valdymo;
  • Inicijuoti procesų aprašų keitimą, rengti metodikas ir kitus reikiamus dokumentus;
  • Dalyvauti motyvacinės sistemos už kokybišką klientų aptarnavimą kūrime ir palaikyme.

Integruotų paslaugų klientams informacinės sistemos atnaujinimo ir palaikymo:
  • Rinkti ir sisteminti klientų poreikius ir patirtis dėl įmonės per savitarną ir elektroninius kanalus teikiamų paslaugų;
  • Atlikti esamų klientų aptarnavimo, teikiant paslaugas elektroniniu būdu, procesų analizę;
  • Atlikti klientų, aptarnaujamų elektroniniais kanalais, apklausas;
  • Rengti išvadas, teikti siūlymus paslaugų ir IT cento padaliniams dėl Integruotų paslaugų informacinės sistemos vystymo įmonėje;
  • Inicijuoti ir įgyvendinti projektus.
  • Vykdyti per Integruotų paslaugų informacinę sistemą teikiamo aptarnavimo apimčių augimo ir kokybės rezultatų stebėseną, rengti išvadas, teikti siūlymus dėl tobulinimo.

Konsultacijų centro veiklos tęstinumo:
  • Atlikti Konsultacijų centro(-ų) teikiamos paslaugos(-ų) įmonėje ir rinkoje analizę bei parengti galimybių studiją;
  • Pasirinkto konsultacijų modelio projekto inicijavimas ir įgyvendinimas;
  • Vykdyti Konsultacijų centro veiklos rezultatų ir kokybės stebėseną, rengti išvadas, teikti siūlymus dėl tobulinimo bei sąveikos su kitais aptarnavimo kanalais vystymo.

Klientų aptarnavimo centrų padalinių tinklo efektyvios veiklos:
  • Kurti, vystyti ir palaikyti optimalų bei efektyvų Klientų aptarnavimo centrų padalinių tinklą;
  • Užtikrinti Klientų aptarnavimo centrų padalinių koncepcijos sukūrimą ir įdiegimą;
  • Vykdyti klientų aptarnavimo padalinių veiklos analizę, teikiant išvadas dėl klientų srautų ir aptarnavimo procesų optimizavimo, veiklos automatizavimo, aptarnavimo kokybės užtikrinimo;
  • Inicijuoti rengimą ir palaikymą klientų aptarnavimo specialistų atsakomybių, rolių ir kompetencijų aprašų bei matavimo metodikų;
  • Inicijuoti ir įgyvendinti projektus.

Klientų aptarnavimui naudojamų informacinių sistemų vystymo
  • Rinkti ir sisteminti vartotojų poreikius bei patirtis dėl įmonėje klientų aptarnavimui naudojamų vidinių ir išorinių informacijų sistemų funkcionalumo;
  • Rengti išvadas ir siūlymus kaip atitikti procesų automatizavimo ir efektyvinimo reikalavimus;
  • Inicijuoti identifikuotų problemų sprendimą ir reikiamus projektus;
  • Dalyvauti projektų darbo grupių veikloje: teikti siūlymus bei vykdyti kūrimo monitoringą.

Reikalavimai

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę nei 2 metų patirtį klientų patirčių valdymo, kokybės valdymo srityje (veiklos organizavimo patirtis konkrečioje iš išvardintų sričių būtų privalumas);
  • turėti puikius analitinius gebėjimus, galėti rinkti, sisteminti, analizuoti didelius duomenų kiekius bei procesus, sisteminti produktų ir paslaugų žinias, teikti išvadas bei rekomendacijas;
  • gebėti rengti metodikas, aprašus, teisės aktus ir kt.
  • turėti vadovavimo projekto komandai patirties;
  • inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
  • puikūs organizaciniai gebėjimai, lankstumas;
  • orientacija į rezultatą, iniciatyvumas;
  • turėti gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius.
  • B kategorijos viruotojo pažymėjimas ir vairavimo įgūdžiai.

Mes jums siūlome

  • galimybę dirbti strateginę reikšmę turinčioje, pagrindinius valstybės informacinius išteklius tvarkančioje įmonėje;
  • galimybę mokytis ir tapti srities profesionalu;
  • draugišką ir palaikančią komandą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą.

Registrų Centras, VĮ

VĮ Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone.

Kiti įmonės darbo skelbimai:

Visi šios įmonės skelbimai (14) »