Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
CVB klientas

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

Ką Jūs darysite?

  • Skirsite didelį dėmesį efektyviam komandos darbo organizavimui, motyvavimui bei nustatytų tikslų siekimui
  • Seksite ir analizuosite komandos pardavimų rezultatus ir ieškosite būdų kaip juos pagerinti
  • Sieksite geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų bei klientų įvertinimų

Ko mes tikimės?

  • Vienerių ir daugiau metų profesionalios darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse
  • Žmonių valdymo ir vadovavimo įgūdžių
  • Mokėjimo užburti ir motyvuoti komandą
  • Būti orientuotam į pardavimus ir kokybinius tikslus
  • IT ir telekomunikacijų srities žinių

Kas laukia įmonėje?

  • Visada laiku mokamas fiksuotas atlyginimas ir atlyginimo priedai už pasiektus rezultatus
  • Papildomas sveikatos draudimas, kuriuo galėsite naudotis privačiose gydymo įstaigose, sportuodami, keliaudami
  • Pusryčiai kiekvieną rytą
  • Suteiksime asmeninį telefoną su neribotais skambučiais, sms ir internetu
  • Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai
  • Karjeros perspektyvos
  • Gerai nusiteikusius ir paslaugius kolegas su kuriais linksma ne tik darbe, bet ir po jo!
CVB klientas

 

Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2019, 2020 ir 2021, TOP darbdavys Lietuvoje šešis metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!