●Klientų aptarnavimo strategijos formavimas ir įgyvendinimas;
●Kokybiško klientų aptarnavimo skambučių centre užtikrinimas;
●Klientų patirčių proceso priežiūra ir tobulinimas;
●Klientų apklausų organizavimas, duomenų analizė ir sprendimų iniciavimas;
●Užklausų administravimo proceso koordinavimas;
Reikalavimai:
●Aukštasis išsilavinimas;
●Ne trumpesnė nei 3 metų patirtis tobulinant klientų aptarnavimo procesus;
●Vadovavimo komandai patirtis;
●Darbo su skambučių centru patirtis (privalumas);
●Strateginis mąstymas, orientacija į rezultatą;
●Puikus anglų kalbos mokėjimas;
●Gebėjimas valdyti konfliktines situacijas bei savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
●Gebėjimas įkvėpti ir motyvuoti komandą siekiant bendrų tikslų;
Įmonė siūlo
●Perspektyvų ir atsakingą darbą didelėje, augančioje įmonėje;
●Galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu;