Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.

Reikalavimai

- ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- geros rusų arba anglų kalbų žinios;
- puikios žinios (raštu ir žodžiu) vienos iš: norvegų, lenkų, ispanų, vokiečių ar kitos rečiau naudojamos kalbos.

Privalumai:
- patirtis finansų srityje.

Mes jums siūlome

- slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- sveikus užkandžius ir šviežius vaisius darbo metu;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)

Apie Paysera paslaugas:

UAB "Paysera LT"

Sparčiausiai auganti Fintech įmonė Lietuvoje. Paysera teikia mokėjimų paslaugas bei sprendimus visoje Europoje ir už jos ribų. Pagrindiniame biure Lietuvoje jau dirba virš 90 darbuotų ir nuolatos augame, plečiame savo veiklą ir kitose šalyse. Tapdami Paysera darbuotojais, jūs tapsite ir naujos mokėjimų rinkos kūrėjais, kiekvieną dieną siekiančiais sudėtingus ir ilgus procesus paversti paprastais, o brangiai kainuojančias paslaugas pigesnėmis.

Kodėl verta rinktis mus, rasite čia:
www.paysera.lt/apie/darbas.html
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »