Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir įmonės ofise;
Užsakymų administravimas nuo A iki Ž ir vykdymo kontroliavimas;
Asistavimas įmonės vadovui ir kolegoms logistikos, personalo valdymo ir kitose užduotyse.
Mes tikimės, kad Tu
Mėgsti dinamišką darbą, gebi multitask'inti ir prisiėmi atsakomybę už tinkamą užduočių atlikimą;
Turi puikius komunikavimo įgūdžius (raštu, žodžiu);
Esi gerai įvaldęs Excel'į;
Esi iniciatyvus, užsispyręs, sieki užsibrėžto rezultato ir dar daugiau!
Gebi valdyti stresines situacijas, operatyviai sprendi iškilusias problemas;
Turi gerus laiko planavimo įgūdžius ir esi punktualus.
Puikiai jautiesi dirbdamas tiek komandoje, tiek individualiai.
Privalumai:
Panašaus darbo patirtis (vadybos, klientų aptarnavimo, tiekimo ar personalo valdymo srityse);
Geros anglų ir/ar rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką bei atsakingą darbą sparčiai augančioje kompanijoje;
Saviraiškos, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Atlyginimas
600-800 €/mėn. į rankas
Atlyginimas su galimybėmis augti priklausomai nuo kompetencijų ir darbo rezultatų
UAB „Destra“
Pagrindinė įmonės veikla - natūralaus akmens produktų didmeninė ir mažmeninė prekyba. Prekiaujame granito, marmuro, skalūno akmens gaminiais. Pagrindiniai produktai - akmens grindiniai, fasadai, interjero apdailos medžiagos, dekoratyvinė skalda ir produktai landšaftui.