Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Swedbank
Daugiau apie įmonę »

Klientų konsultantas (-ė) Klaipėdoje

Klaipėda - Swedbank

Darbo pobūdis

Apie mus

„Swedbank“ – lyderiaujanti organizacija finansų sektoriuje. „Swedbank“ Vakarų Lietuvos filialas priklauso Klientų aptarnavimo tarnybai. Filialo padaliniai – tiesioginio bendravimo su klientais kanalas. Padaliniuose aptarnaujami bet kurio segmento banko ir ne banko klientai, teikiamos sudėtingesnės banko paslaugos.

Šioje pozicijoje:
  • Prisijungsi prie profesionalios komandos ir dirbsi sėkmingoje, darbuotojus išklausančioje ir vertinančioje tarptautinėje kompanijoje;
  • Konsultuosi klientus taupymo, draudimo ir finansavimo paslaugų klausimais, aiškinsiesi jų poreikius ir kartu ieškosite tinkamo finansinio sprendimo;
  • Tobulėsi bankinių produktų aktyvių pardavimų srityje bei įgausi vertingos aukšto lygio klientų aptarnavimo patirties.

Tau patiks dirbti Klientų konsultantu (-e), jeigu:
  • Nori būti matomas (-a): kasdieną sutiksi ir bendrausi su įvairiausiais žmonėmis, atstovausi visą organizaciją. Taipogi galėsi matyti savo rezultatą bei gauti grįžtamąjį ryšį iš kliento „čia ir dabar“;
  • Patinka padėti kitiems: asmeniniai finansai yra svarbi kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, taigi, konsultuodamas (-a) klientą, padedi jam spręsti reikšmingus gyvenimo klausimus;
  • Sieki tobulėjimo: čia ugdysi savo verslumo įgūdžius - ieškodamas (-a) tinkamiausio sprendimo klientui, įgysi įvairiausių žinių tiek apie bankinius produktus, tiek apie rinką. Augsi, tobulėsi ir keisiesi kartu su savo klientu.

Tu esi tas/ta, kurio (-os) ieškome, jeigu:
  • Gebi ir mėgsti bendrauti;
  • Esi atsakingas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
  • Esi verslus (-i) – ieškai galimybių kiekvienoje situacijoje;
  • Esi paprastas (-a), atviras (-a) ir rūpestingas (-a);
  • Turi aukštąjį išsilavinimą (privalumas – finansų srityje);
  • Kaip didelis privalumas gali būti:
  • anglų ir / ar rusų kalbos įgūdžiai;
  • darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • darbo patirtis pardavimų srityje.

Mes siūlome

Kviečiame prisijungti prie tarptautinės komandos, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams.Mes tikime, kad ilgalaikiai santykiai su klientais ir darbuotojais yra tvaraus verslo pagrindas. Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekiųįgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Čia gera augti drauge!
Swedbank

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers
Informacija apie Swedbank
1824 €
Vid. atlyginimas bruto
(2 kartus didesnis už LT vidurkį)
1996
Darbuotojų skaičius
> 100 mln. €
Pajamos 2015 m.
Vadovas: Dovilė Grigienė

Panašūs skelbimai: