Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Swedbank
Daugiau apie įmonę »

Klientų konsultantas (-ė) Pardavimų grupėje Vilniuje

Vilnius - Swedbank

Darbo pobūdis

Klientų konsultanto(-ės) darbo pobūdis:
  • naudodamiesi esamų Swedbank klientų duomenų baze susiekia su Banko klientais telefonu ir konsultuoja juos finansų klausimais;
  • kartu su Klientu analizuoja finansinį elgesį ir aiškinasi jo poreikius;
  • remdamiesi duomenų bazės informacija ir kliento poreikiais teikia klientui jam optimalių ir naudingų Banko produktų pasiūlymus;
  • dirba su kasdieninės bankininkystės, vartojamo finansavimo, taupymo ir ne gyvybės draudimo produktais.

Sėkmingas kandidatas:
  • nori dirbti Swedbank, augti ir tobulėti;
  • nori tapti Banko produktų ir klientų konsultavimo ekspertu;
  • yra ambicingas ir orientuotas į rezultatą;
  • turi darbo su klientais gyvai arba telefonu patirties (privalumas);
  • turi aktyvių pardavimų įgūdžių arba norą tobulėti šioje srityje.

Mes siūlome:

Bazinio darbo užmokesčio dydžio intervalas šiai pozicijai yra 950 EUR -1450 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. Minėtas darbo užmokestis yra tik dalis viso Swedbank siūlomo atlygio, kuris susideda iš įvairių papildomų naudų bei galimybių darbuotojams, kurias teikia Swedbank.

Swedbank kuria ir nuolatos puoselėja darbo santykius su savo darbuotojais. Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Manome, kad siekiant ilgalaikės verslo sėkmės, darbuotojų kompetencijų ugdymas ir jų tobulėjimas yra itin svarbu, todėl mūsų organizacija tam skiria ypač daug dėmesio. Čia gera augti drauge.

Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami kreipkitės į Karjeros konsultantę Elviną Dabrikaitę, tel.: (8 5) 258 2462.
Swedbank

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers
Informacija apie Swedbank
2276 €
Vid. atlyginimas bruto
(77% didesnis už LT vidurkį)
2019
Darbuotojų skaičius
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1256 €
25% uždirba 1256-1769 €
25% uždirba 1769-2755 €
25% uždirba nuo 2755 €
Vadovas: Dovilė Grigienė

Panašūs skelbimai: