
Klientų konsultantas (-ė) telefonu
950-1450
€/mėn.
Neatskaičius mokesčių
Atranka internetu
Į rankas per mėn.
Klaipėda
- Swedbank
Darbo pobūdis
Būti aktyviam: kasdieną bendrausi su įvairiausiais žmonėmis telefonu, atstovausi visą organizaciją. Taipogi galėsi matyti savo rezultatą bei gauti grįžtamąjį ryšį iš kliento „čia ir dabar“;
Padėti kitiems: asmeniniai finansai yra svarbi kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, taigi, konsultuodamas klientą, padedi jam spręsti reikšmingus gyvenimo klausimus;
Siekti tobulėjimo: čia ugdysi savo verslumo įgūdžius - ieškodamas tinkamiausio sprendimo klientui, įgysi įvairiausių žinių tiek apie bankinius produktus, tiek apie rinką. Augsi, tobulėsi ir keisiesi kartu su savo klientu;
Tobulėti bankinių produktų aktyvių pardavimų srityje bei įgauti vertingos aukšto lygio klientų aptarnavimo patirties.
Padėti kitiems: asmeniniai finansai yra svarbi kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, taigi, konsultuodamas klientą, padedi jam spręsti reikšmingus gyvenimo klausimus;
Siekti tobulėjimo: čia ugdysi savo verslumo įgūdžius - ieškodamas tinkamiausio sprendimo klientui, įgysi įvairiausių žinių tiek apie bankinius produktus, tiek apie rinką. Augsi, tobulėsi ir keisiesi kartu su savo klientu;
Tobulėti bankinių produktų aktyvių pardavimų srityje bei įgauti vertingos aukšto lygio klientų aptarnavimo patirties.
Reikalavimai
Gebi ir mėgsti bendrauti;
Turi aukštąjį išsilavinimą (privalumas – finansų srityje);
Esi atsakingas ir orientuotas į rezultatą;
Esi verslus – ieškai galimybių kiekvienoje situacijoje;
Esi paprastas, atviras ir rūpestingas;
Kaip didelis privalumas gebi kalbėti anglų kalba arba turi patirties klientų konsultavime.
Turi aukštąjį išsilavinimą (privalumas – finansų srityje);
Esi atsakingas ir orientuotas į rezultatą;
Esi verslus – ieškai galimybių kiekvienoje situacijoje;
Esi paprastas, atviras ir rūpestingas;
Kaip didelis privalumas gebi kalbėti anglų kalba arba turi patirties klientų konsultavime.
Mes jums siūlome
Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Čia gera augti drauge.
Atlyginimas
950-1450 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Swedbank
Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk
informacija apie Swedbank
2492 €
Vid. atlyginimas bruto
(78% didesnis už LT vidurkį)
2047
Darbuotojų skaičius
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1400 €
25% uždirba 1400-1965 €
25% uždirba 1965-2989 €
25% uždirba nuo 2989 €