Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Swedbank
Daugiau apie įmonę »

Klientų veiklos analizės specialistas (-ė) (KYC Middle Office)

Klaipėda - Swedbank

Darbo pobūdis

Apie poziciją
  • KYC funkcijos reikalavimų banke užtikrinimas bei principo "pažink savo klientą" vykdymas;
  • klientų duomenų kokybės ir pateiktų duomenų korektiškumo užtikrinimas;
  • išsamaus klientų patikrinimo vykdymas;
  • informacijos apie klientų duomenis susisteminimas;
  • duomenų fiksavimo stebėjimas ir nuolatinių atnaujinimų užtikrinimas;
  • bendradarbiavimas su kitais padaliniais dėl klientų duomenų banko sistemose koregavimo;
  • kitos kasdienės užduotys pagal poreikį: duomenų suvedimas, ataskaitų analizė, susijusi su klientų duomenimis.

Apie Tave

Tau turėtų būti svarbios mūsų vertybės - atvirumas, paprastumas ir rūpestingumas, bei tikimės, kad turi puikius planavimo ir darbo organizavimo įgūdžius, atsakingą požiūrį į darbą, o taip pat esi iniciatyvus (-i), komunikabilus (-i), mėgsti ir gebi dirbti komandoje.

Tikimės, kad sėkmingas kandidatas (-ė) turės:
  • aukštąjį ekonominį, finansinį išsilavinimą;
  • gerus analitinius, problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius;
  • gebėjimą atpažinti tendencijas ir teikti struktūrinius apibendrinimus;
  • kruopštumą, atidumą, gebėjimą dirbti komandoje bei savarankiškai;
  • gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • geras anglų kalbos žinias;
  • domėjimasis/žinios apie KYC/AML procesus būtų didelis privalumas.

Mes siūlome

Kviečiame prisijungti prie tarptautinės komandos, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams. Mes tikime, kad ilgalaikiai santykiai su klientais ir darbuotojais yra tvaraus verslo pagrindas. Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Čia gera augti drauge!

Bazinio darbo užmokesčio dydžio intervalas šiai pozicijai yra 1250 EUR - 1850 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. Minėtas darbo užmokestis yra tik dalis viso Swedbank siūlomo atlygio, kuris susideda iš įvairių papildomų naudų bei galimybių darbuotojams, kurias teikia Swedbank.
Swedbank

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers
informacija apie Swedbank
2262 €
Vid. atlyginimas bruto
(75% didesnis už LT vidurkį)
2022
Darbuotojų skaičius
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1225 €
25% uždirba 1225-1710 €
25% uždirba 1710-2747 €
25% uždirba nuo 2747 €

Panašūs skelbimai: