Idėjų generavimas ir turinio kūrimas, prekės ženklo vystymas ir stiprinimas.
Administruoti įmonės internetinę svetainę (Wordpress).
Įmonės įvaizdžio formavimas.
Rinkodaros planų sudarymas ir įgyvendinimas.
Rinkodaros biudžeto sudarymas bei jo valdymas.
Rinkodaros kampanijų organizavimas, administravimas ir kontrolė.
Gero supratimo apie įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus ir įrankius, naudojamus jiems valdyti (pvz.: SEO, Google analytics, Meta ads, Google ads, Google my Business administravimas).
Socialinių tinklų paskyrų ir kitų platformų administravimas, aktyvus įtraukiančio turinio kūrimas (video, reel’s, nuotraukos, tekstai).
Marketingo biudžeto formavimas ir valdymas.
Atsiliepimų koordinavimas.
Laiku reaguoti į rinkos pokyčius ir konkurentų veiklą, išlaikyti įmonės konkurencini pranašumą.
Bendravymas su imonem del naujų reklamos šaltiniu , paruosti projekta , kainininka ir t.t.