Jis/ji bus atsakingas/a už marketingo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, biudžeto planavimą, prekinių ženklų vystymą, rinkos poreikių ir konkurencinės aplinkos analizę, marketingo priemonių planavimą ir rengimą.
Darbo aprašymas
Įmonės įvaizdžio formavimas ir prekių ženklų įvedimas bei vystymas Europos šalyse
Marketingo strategijos kūrimas, vystymas ir įdiegimas
Skaitmeninės rinkodaros, socialinių tinklų, reklamos gamybos koordinavimas
Marketingo biudžeto valdymas
Reikalavimai darbuotojui
Sėkminga darbo patirtis sukuriant, įvedant ir vystant naujus prekės ženklus
Ne mažesnė nei dviejų metu patirtis marketingo srityje
Skaitmeninio marketingo principų išmanymas
Su puikiomis lietuvių bei anglų kalbos žiniomis
Tarptautinio marketingo tendencijų išmanymas bei patirtis dirbant su tarptautiniais projektais
Gebėjimas vadovauti komandai, skirstyti ir koordinuoti užduotis
grafikos dizaino (maketavimo) procesų techninis išmanymas - privalumas
Įmonė siūlo
Konkurencingą darbo užmokestį
Patogią ir jaukią darbo vietą
Augimo galimybes
Laisvę ir palaikymą priimant sprendimus bei įgyvendinant idėjas
Atlyginimas
Nuo 2100 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Compotexa“
UAB „Compotexa“ užsiimanti virtuvinių plautuvių ir virtuvės aksesuarų didmenine ir mažmenine prekyba, 90% produkcijos eksportuojanti į daugiau nei 40 pasaulio šalių.