Kasdieninėje įmonės veikloje naudojamos įrangos įsigijimo, tiekimo, pristatymo proceso vykdymas;
aktyvi naujų prekių ir tiekėjų paieška, užtikrinant sklandų tiekimo procesą ir geriausias tiekimo sąlygas;
asortimentinių medžiagų katalogo priežiūra, laiku atliekamas atnaujinimas;
naujų, rekonstruojamų objektų prekybinės, gamybinės įrangos pirkimo - tiekimo proceso organizavimas;
derybų vedimas su tiekėjais, bei sutartinių įsipareigojimų vykdymo kontrolė.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
geri darbo MS Office įgūdžiai;
anglų kalbos žinios;
organizuotumas, pareigingumas, kruopštumas, atidumas, komunikabilumas, mokėjimas planuoti, noras tobulėti;
2 m. įrangos pirkimų, tiekimo patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Darbą savo srities profesionalų komandoje;
tarptautines karjeros galimybes;
profesinį augimą bei tobulėjimo galimybes;
privalumus apsiperkant parduotuvėse MAXIMA.
Siūlomas atlyginimas