Nuotolinio klientų aptarnavimo skyriaus vadybininkas (-ė) Vilniuje
„Citadele“ banko misija – modernizuoti bankininkystės sektorių ir suteikti daugiau galimybių žmonėms ir verslui visose Baltijos šalyse. Siekiame tapti šio regiono bankininkystės lyderiais. Greta klasikinių bankininkystės produktų „Citadele“ savo klientams siūlo ir įvairias paslaugas, pagrįstas naujos kartos finansinėmis technologijomis, įskaitant modernią mobiliąją programėlę, bekontakčius ir momentinius mokėjimus.
Šiuo metu savo komandai ieškome kolegos, atsakingo už nuotolinį klientų aptarnavimą bei „Citadele“ banko paslaugų ir produktų pardavimą nuotoliniu būdu.
Atsakomybės:
privačių ir verslo klientų konsultavimas nuotoliniu būdu ( telefonu ir raštu);
banko produktų ir paslaugų pardavimas;
nestandartinių situacijų sprendimas, pasitelkiant kolegas iš kitų padalinių.
Reikalavimai:
pozityvumas, iniciatyvumas, atvirumas naujovėms ir atsakingumas;
puikūs bendravimo įgūdžiai;
noras padėti žmonėms;
puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
anglų ir rusų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Mes siūlome:
draugišką profesionalų komandą;
kasdienį tobulėjimą;
lankstų darbo grafiką;
mėnesinį darbo užmokestį nuo 1000 iki 1300 Eur (neatskaičius mokesčių);
papildomas naudas: sveikatos draudimą, profesinius mokymus, kt.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Atlyginimas
1000-1300 €/mėn. neatskaičius mokesčių
AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas
„Citadele“ siekia modernizuoti bankininkystės sektorių ir suteikti daugiau galimybių žmonėms ir verslui visose Baltijos šalyse.