OPERACIJŲ IR LOGISTIKOS VADYBININKAS (-Ė) UŽSIENIO IR LIETUVOS RINKAI Nuo 700 €/mėn. Į rankas Kaunas - „Contactus“ personalo atrankos įmonė Darbo pobūdis: Pardavimo užsakymų išpildymo organizavimas ir kontrolė; Logistikos pasiūlos analitika ir organizavimas; Pardavimo/pirkimo dokumentų tvarkymas; Pardavimo ir likučių analizė, optimalaus atsargų kiekio užtikrinimas; Bendravimas su klientais, tiekėjais, vežėjais; Darbas su CRM ir buhalterine programa; Pagalba pardavimų vadybininkams. Reikalavimai: Aukštasis universitetinis išsilavinimas (pardavimų vadyba, verslo administravimas ir kt.); Patirtis dirbant su pardavimų/pirkimų dokumentų administravimu bent 1 m.; Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas); Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, rusų kalba-privalumas; Analitinis mąstymas, atsakingumas, kruopštumas, atidumas, greita orientacija. Mūsų klientas siūlo: Profesinį iššūkį, įdomų, kūrybišką ir visada judėti į priekį skatinantį darbą; Vertingą patirtį novatoriškoje, profesionalioje ir verslo etiką vertinančioje įmonėje; Darbo apimtis bei rezultatus atitinkantį atlygį. Atlyginimas Nuo 700 €/mėn. į rankas Atlyginimas priklauso nuo turimų įgūdžių ir kompetencijos. „Contactus“ personalo atrankos įmonė Contactus klientė - ilgametę patirtį turinti gamybinė įmonė, kurianti aukštos kokybės sporto ir aktyvaus laisvalaikio drabužius.