Pardavėjos - konsultantės (-o) "CHARLOT" parduotuvėje, Vilniaus prekybos centre NORDIKA (Vikingų g. 3) .
Pagrindinės atsakomybės sritys:
Malonus, operatyvus ir kokybiškas klientų aptarnavimas;
Prekybos salės ir prekių ekspozicijos priežiūra;
Pardavimo operacijų vykdymas;
Darbas su kasos aparatu, bankinėmis kortelėmis, pinigų iš klientų priėmimas, paskaičiavimas, teisingas grąžos atidavimas;
Vienu metu dirba mažiausiai 2 darbuotojai.
Reikalavimai darbuotojui
Darbo prekyboje patirtis (Privalumas);
Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios (Privalumas);
Ambicijos siekti geriausio pardavimų rezultato;
Itin geri bendravimo sugebėjimai;
Didelė drąsa ir ryžtingumas;
Lankstumas;
Noras mokytis ir tobulėti.
Gebėjimas dirbti komandoje
Įmonė siūlo
Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje tarp jaunų ir perspektyvių žmonių;
Kokybiškas darbo sąlygas;
Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
Stabilų atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
Išskirtines nuolaidas įmonės prekėms įsigyti;
Visas socialines garantijas;
Karjeros galimybes.
Įmonė siūlo
Darbo ir laisvalaikio balansas
Lankstus darbo grafikas
Transportas
Nemokamas automobilio parkingas
Kiti privalumai
Nuolaidos įmonės produkcijai/paslaugoms
CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Atlyginimas
Nuo 670 €/mėn. į rankas
Darbo užmokestis priklauso nuo kandidato patirties ir rezultatų. Plačiau aptariamas pokalbio metu.
UAB „CHARLOT LT“
Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 60 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.