Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
UAB "CHARLOT LT"
Daugiau apie įmonę »

Pardavėja (-as) - konsultantė (-as) kanceliarinių prekių parduotuvėje "Charlot"

Klaipėda - UAB "CHARLOT LT"

Darbo pobūdis

Pardavėjos - konsultantės (-o) darbas kanceliarinių prekių parduotuvėje Charlot Klaipėdoje Malūnininkų g. 2

Reikalingi darbuotojai galintys dirbti darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00.

Pagrindinės atsakomybės sritys:
  • Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
  • Prekybos salės ir prekių priežiūra;
  • Pardavimo operacijų vykdymas.

Reikalavimai

Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.

Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Mes jums siūlome

+Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje;
+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Karjeros galimybes.

CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atlyginimas

Priklauso nuo rezultatų
UAB "CHARLOT LT"

UAB "CHARLOT LT"

Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 50 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.
Įmonėje vid. atlyginimas 855€
5% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra spalio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: