Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Pardavėja (-as) - konsultantė (-as) kanceliarinių prekių parduotuvėje "Charlot"

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Pardavėjos (-os) - konsultantės (-o) darbas kanceliarinių prekių parduotuvėje Charlot, Klaipėdos prekybos centre Akropolis.
charlot.lt/charlot-parduotuviu-sarasas/

Reikalingi darbuotojai, galintys dirbti pamainomis slenkančiu grafiku po 10-11 valandų per dieną. įskaitant ir savaitgalius bei švenčių dienas. Vienu metu dirba mažiausiai 2 darbuotojai.

Pagrindinės atsakomybės sritys:
  • Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
  • Prekybos salės ir prekių priežiūra;
  • Pardavimo operacijų vykdymas.

Reikalavimai

Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.

Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Mes jums siūlome

+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
+Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
+Premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Karjeros galimybes.

CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atlyginimas

Nuo 380 Eur atskaičiavus mokesčius
Priklauso nuo rezultatų

UAB "CHARLOT LT"

Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 50 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.
Įmonėje vid. atlyginimas 814€
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: