Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
UAB "CHARLOT LT"
Daugiau apie įmonę »

Pardavėja - konsultantė (-as) kanceliarinių prekių parduotuvėje "Charlot"

Vilnius - UAB "CHARLOT LT"

Darbo pobūdis

Pardavėjos - konsultantės (-o) darbas kanceliarinių prekių parduotuvėje Charlot Vilniaus prekybos centre Panorama.

charlot.lt/charlot-parduotuviu-sarasas/

Reikalingi darbuotojai norintys ir galintys dirbti darbo dienų vakarais bei savaitgaliais.

Vienu metu dirba mažiausiai 2 darbuotojai.

Pagrindinės atsakomybės sritys:
  • Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
  • Prekybos salės ir prekių priežiūra;
  • Pardavimo operacijų vykdymas.

Reikalavimai

Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.

Darbo patirtis NĖRA būtina.

Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Mes jums siūlome

+Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje tarp jaunų ir perspektyvių žmonių;
+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
+Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
+Premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Karjeros galimybes.

CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atlyginimas

Priklauso nuo rezultatų

UAB "CHARLOT LT"

Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 50 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.
Įmonėje vid. atlyginimas 855€
5% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra spalio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)