Pardavėjos - konsultantės (-o) darbas kanceliarinių prekių parduotuvėje Charlot Vilniaus prekybos centruose Akropolis, Panorama, Ozas, Big.
Reikalingi darbuotojai norintys ir galintys dirbti darbo dienų vakarais, o taip pat savaitgaliais (ypač tinka studijuojantiems).
Pagrindinės atsakomybės sritys:
Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
Prekybos salės ir prekių priežiūra;
Pardavimo operacijų vykdymas.
Gero klientų aptarnavimo vykdymas.
Vienu metu dirba mažiausiai 2 darbuotojai.
Reikalavimai darbuotojui
Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.
Darbo patirtis NĖRA būtina.
Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.
Įmonė siūlo
+Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje tarp jaunų ir perspektyvių žmonių;
+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
+Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
+Premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Išskirtines nuolaidas įmonės prekėms įsigyti;
+Karjeros galimybes.
CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.
Atlyginimas
450-550 €/mėn. į rankas
UAB „CHARLOT LT“
Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 60 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.