Sukurti mėnesinius, ketvirtinius ir metinius pardavimo planus ir pardavimų organizacijos plėtros planus;
Siekti naujų pardavimo galimybių, užtikrinti grįžtamąjį ryšį ir vykdyti susitikimų/skambučių follow-up;
Sukurti pardavimo teritorijas ir valdyti pardavimo pasiskirstymą;
Tyrinėti klientų poreikius ir reikalavimus;
Įgyvendinti naujas idėjas / strategijas, kad sugeneruoti kliento susidomėjimą;
Įvykdyti ir viršyti pardavimo kvotas;
Bendrauti su įmonės vadovais, kad įvertinti pardavimo strategiją, pažangą ir rezultatus;
Parengti ir įgyvendinti naujas verslo diegimo strategijas;
Follow-up-ai, susiję su potencialiomis pardavimo galimybėmis;
Analizuoti pardavimo duomenis ir rekomenduoti pakeitimus ar patobulinimus geresniam klientų pasitenkinimui ir būsimoms pajamoms.
Reikalavimai:
Verslo, administravimo ar tekstilės bakalauro laipsnis;
3-5 metų ankstesnė patirtis, susijusi su tekstilės pardavimu, valdymu ar susijusioje veikloje: siuvimo pramonėje, minkštų baldų pramonėje, viešųjų pirkimų sektoriuje;
geros anglų ir rusų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);
Konkurencingą atlygį + priedus už rezultatus, priklausomai nuo kandidato kompetencijos.
Visos ugdymosi ir darbo priemonės, įskaitant ir automobilį (automobilis - po band.laikotarpio).
Lankstų požiūrį į darbo laiką (8-17 arba 9-18 val.),
Skirtingai nuo gamybinių įmonių, laisvesnė darbo aplinka atlikti užduotims, mažiau įtampos darbuotojui.
„Contactus“ personalo atrankos įmonė
Contactus klientė - įmonė, užsiimanti didmenine prekyba siuvimo medžiagomis ir siuvimo priedais)