Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
Amber staff

PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė)

1000-1300 €/mėn. Į rankas
Vilnius - Amber staff

Darbo pobūdis

Amber staff klientas – UAB Vimista išskirtinėmis teisėmis atstovaujanti Čekijos ir Vokietijos įmones ir besirūpinanti pramonei bei architektūrai skirtų produktų tiekimu bei pardavimu Lietuvoje.
Įmonė vadovaujasi nuosekliu tikslų siekimu, lojalumu klientams bei tiekėjams, tai leidžia siekti stabilaus augimo ir didinti savo komandą, prie kurios šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ(-Ę), kuri (-is) būtų atsakingas (-a) už naujus pardavimus ir bendravimą su esamais klientais.
Kokias užduotis reikės atlikti?
Įmonės tikslas - tapti perforuotų ir kirstai temptų lakštų tiekimo lyderiais Lietuvoje bei sėkmingai įvesti naujo tiekėjo iš Vokietijos produktą: groteles aikštelėms bei fasadams.
Jūsų būsimos funkcijos:
  • Naujų ryšių su naujais klientais: architektais, statybų ir gamybinėmis įmonėmis, užmezgimas ir palaikymas;
  • Pardavimų proceso koordinavimas nuo užklausos gavimo iki pilno užsakymo įvykdymo;
  • Nuolatinis bendravimas su esamais klientais, paslaugos kokybės užtikrinimas;
  • Sandėlio asortimento valdymas;
  • Informacijos apie įmonės paslaugas ruošimas ir pristatymas klientams.

Tel.nr.

Reikalavimai darbuotojui

Kokio žmogaus ieškome šiai pozicijai?
  • Orientuoto į rezultatą ir aktyviai prisidedančio prie įmonės pardavimų tikslų įgyvendinimo;
  • Sugebančio savarankiškai priimti sprendimus;
  • Atsakingo, sugebančio planuoti savo darbo laiką ir gebančio pilnai priimti atsakomybę už atliekamą darbą;
  • Turinčio puikius komunikacinius, konsultacinius gebėjimus ir probleminių situacijų sprendimo įgūdžius;
  • Atidaus, kruopštaus, išmanančio raštvedybą bei turinčio puikius MS Exel, MS Word ir MS Power point įgūdžius;
  • Turinčio analitinius gebėjimus ir sugebančio įvertinti gautą informaciją ir pasiūlyti tinkamą produktą;
  • Iniciatyvaus, nebijančio naujovių ir norinčio mokytis ir sužinoti daugiau;
  • Galinčio bendrauti ir rašyti anglų kalba;
  • Norinčio dirbti su techniniu produktu ir besidominčio technika;
  • Turinčio 2-3 m. ar daugiau patirties pardavimuose.
Privalumai:
  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Rusų k. žinios.

Įmonė siūlo

  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Komandą, kurioje laikomąsi stiprių sąžiningumo principų bendraujant tiek įmonės viduje, tiek su tiekėjais ar klientais;
  • Darbą, orientuotą į ilgalaikį rezultatą;
  • Galimybę dalyvauti sprendimų priėmimo procese;
  • Atlyginimą, priklausantį nuo jūsų gebėjimų ir patirties (1000-1300 Eur “į rankas“ + priedai nuo pardavimų)

Atlyginimas

1000-1300 €/mėn. į rankas
+ priedai
Amber staff

Amber staff

Amber staff – personalo sprendimų kompanija. Glaudžiai bendradarbiaudami su savo klientais mes tampame jų ilgamečiais partneriais. Randame sprendimus ir teikiame paslaugas žmogiškųjų išteklių srityje. Lankstumas, skaidrumas, sąžiningumas, kokybė – vertybės, kuriomis vadovaujamės kasdienėje savo veikloje.

Sekite mūsų darbo skelbimus Facebook ir LinkedIn paskyrose: