Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Pardavimų vadybininkas

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Įmonės paslaugų, krovinių ir transporto ekspedijavimo ir logistikos sprendimų pardavimas;
Naujų klientų paieška, ryšių su esamais klientais palaikymas bei ilgalaikio bendradarbiavimo užtikrinimas;
Įmonės teikiamų paslaugų pardavimas Lietuvos bei užsienio klientams;
Pasiūlymų ruošimas ir pateikimas klientams.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas;
Patirtis krovinių ir transporto ekspedijavimo srityje - ne mažiau kaip 2 metai (5 ir daugiau metų būtų privalumas);
Geros anglų kalbos žinios (švedų arba prancūzų kalbų mokėjimas būtų privalumas);
Gebėjimas dirbti bei spręsti problemas savarankiškai;
Iniciatyvumas, atkaklumas, geri bendravimo įgūdžiai;
Darbo su Skandinavijos, Beneliukso ar Prancūzijos rinka patirtis būtų privalumas.

Mes jums siūlome

Įdomų darbą perspektyvioje nedidelėje įmonėje, jauname draugiškame kolektyve; tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Motyvuojantį atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų.

Atlyginimas

800–1100 Eur atskaičiavus mokesčius
Derybų klausimas

UAB "INGSTAD & CO"

INGSTAD&CO UAB - įmonė teikianti Lietuvoje kokybiškas logistikos paslaugas nuo 2001 metų.
INGSTAD&CO UAB yra Švedijos įmonės INGSTAD&CO AB, kuri buvo įkurta dar 1873 metais, dukterinė įmonė Lietuvoje. Įmonė užsiima krovinių gabenimu kelių transportu „nuo durų iki durų“ tarp Lietuvos ir Skandinavijos šalių, Vakarų Europos, o taip pat oro bei konteinerių transportu.
Įmonė kviečia prisijungti prie jų komandos aktyvų, orientuotą į tikslą, savarankišką darbuotoją.
Įmonėje vid. atlyginimas 1402€
73% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra liepos mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Panašūs skelbimai: