ANCOR

Parduotuvės vadovas (-ė)

Nuo 1000 €/mėn. Į rankas
Vilnius - ANCOR

Darbo pobūdis:

  • Pardavimų strategijos įgyvendinimas, plano vykdymas;
  • Parduotuvės apskaitos dokumentų tvarkymas;
  • Įvairių ataskaitų ruošimas;
  • Akcijų planavimas ir rengimas;
  • Aukštos klientų aptarnavimo kultūros parduotuvėje formavimas;
  • Personalo valdymas, motyvavimas, vidinės kultūros kūrimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Vadovaujamo darbo parduotuvėje 1 m. patirtis;
  • Personalo valdymo patirtis, ne mažiau nei 1 m.;
  • Puikūs administraciniai įgūdžiai;
  • Puikus kompiuterinis raštingumas;
  • Anglų k. (ne mažiau B2 lygis);
  • Geri organizaciniai, planavimo ir prioritetų paskirstymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Karjeros galimybes;
  • Motyvuojantį darbo atlygį (nuo 1000 eur/mėn. (neto)).

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR‘s Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ancor.lt/en/privacy-policy/).

Atlyginimas

Nuo 1000 €/mėn. į rankas

ANCOR

ANCOR – tarptautinė darbuotojų paieškos, atrankos ir laikinojo įdarbinimo įmonė.
Mūsų klientas – žinomo prekinio ženklo drabužių ir avalynės parduotuvė.
Žiūrėti visus šios įmonės skelbimus (24)

Jus taip pat gali sudominti: