Reform Supply & Logistics, UAB

PERSONALO IR ADMINISTRACIJOS VADOVAS (-Ė)

1800-2500 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Atranka internetu
Vilnius - Reform Supply & Logistics, UAB

Darbo pobūdis

Reform Supply & Logistics yra skandinaviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės dalis. Mūsų įmonė jauna ir labai sparčiai auganti, o dabar ieškome pirmojo žmogaus, kuris profesionaliai rūpintųsi komandos formavimu, personalo valdymu, biuro vadyba, darbų sauga bei darbuotojų sveikata ir gerove. Tai nauja pozicija, todėl turėsi galimybę ženkliai prisidėti prie vidinės kultūros ir tradicijų kūrimo, tvarkų ir procedūrų rengimo. Tapsi įmonės veiklos ašimi ir vėliau, tikėtina, plėsi komandą ir formuosi naują skyrių. Turėsi geriausias sąlygas tiek pritaikyti visas savo žinias ir patirtis, tiek be galo daug išmokti ir augti kartu su įmone.

Darbo vieta yra Vilniuje, Pašilaičiuose.

DARBO APRAŠYMAS
Mūsų įmonė dar nedidelė, todėl tikime, kad kol kas gerai jausiesi ir puikiai spėsi suktis trijose pagrindinėse srityse:

1. Pagalba vadovams formuojant komandą (HR):

Bendradarbiausi su Grupės HR direktoriumi (HQ Kopenhagoje) įgyvendinant Grupės HR strategiją, lygiagrečiai derinant ją su vietiniais vadovais ir pritaikant Lietuvos įmonei. Aktyviai prisidėsi prie naujų darbuotojų paieškos ir atrankos. Padėsi vadovams būti geresniais vadovais. Galėsi inicijuoti visiškai naujus procesus ir įgyvendinti norimus projektus.
Pagrindinės užduotys:
  • Grupės HR strategijos įgyvendinimas (veikiant kaip HR generalist)
  • Darbuotojų paieška ir atranka
  • Įdarbinimo procedūros ir sklandaus įsiliejimo į kolektyvą užtikrinimas
  • Vadovų konsultavimas žmogiškųjų išteklių valdymo klausimais
  • Mokymų, renginių komandai organizavimas
  • Kitos darbuotojų pritraukimo, komandos valdymo ir formavimo iniciatyvos pagal fantaziją

2. Personalo valdymas:

Tavo žinioje bus visi su personalo valdymu susiję dokumentai, juos kursi, registruosi, tvarkysi, bei perduosi susijusią informaciją suinteresuotoms šalims, bendradarbiausi su vadovais, kolegomis, buhalterija.
Pagrindinės užduotys:
  • Personalo dokumentų rengimas, administravimas ir valdymas (darbo sutartys, įsakymai, pareiginiai nuostatai ir t.t.)
  • Darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų užtikrinimas (kartu su išoriniais DSS specialistais)
  • Vadovų konsultavimas personalo valdymo klausimais (LR darbo teisė)
  • Bendravimas su darbuotojais įvairiais jiems kylančiais klausimais
  • Komandinis darbas su finansų skyriumi biudžeto, darbo laiko ir atlyginimo apskaitos, automobilių ir kuro apskaitos bei panašiais klausimais.

3. Biuro administravimas:

Pagrindinis tavo tikslas bus bendradarbiaujant su kolegomis užtikrinti, kad biuras būtų patogi vieta visiems dirbti ir komfortabiliai jaustis.
Pagrindinės užduotys:
  • Bendravimas su prekių ir paslaugų biurui tiekėjais
  • Aprūpinimas darbo ir ūkinėmis priemonėmis
  • Bendradarbiavimas su partneriais, klientais, kolegomis siekiant užtikrinti sklandžią biuro veiklą
  • Darbų saugos užtikrinimas
  • Bendrinių biuro dokumentų tvarkymas
  • Įmonės atstovavimas bendriniais klausimais
  • P.S. Kavos daryti nereikės :)

Reikalavimai

Tikimės, kad esi atsakingas ir iniciatyvus žmogus, gebantis kelti sau ambicingus tikslus ir savarankiškai jų siekti. Esi žingeidus ir imlus naujovėms, sugebantis greitai susiorientuoti ir mokytis. Svarbu, kad turėtum personalo valdymo patirties, būtum susidūręs su LR darbo teise, darbų saugos ir sveikatos reikalavimais, išmanytum raštvedybos taisykles. Tam, kad gerai jautumeisi mūsų kolektyve, turėtum gebėti susikalbėti anglų kalba, kadangi mūsų įmonė yra tarptautinės grupės narė ir dalis vidinio bendravimo vyksta angliškai.

Pagrindiniai dalykai, kurių tikimės:
  • Panašaus darbo patirtis
  • LR darbo teisės išmanymas
  • Dokumentų valdymo ir archyvavimo, raštvedybos taisyklių išmanymas
  • Darbų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos reikalavimų išmanymas būtų privalumas
  • Atsakingumas ir kruopštumas, dėmesys detalėms
  • Iniciatyvumas ir kūrybiškumas
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai
  • Anglų kalba

Mes jums siūlome

  • Nauja pozicija – puiki terpė dirbti savarankiškai, įgyvendinti visas žinomas geriausias praktikas ir įgauti patirties dalyvaujant įmonės plėtroje
  • Jaunatviškas, draugiškas kolektyvas, horizontali įmonės struktūra, vakarietiška darbo kultūra
  • Galimybė savarankiškai planuotis darbo laiką, dalį laiko dirbti iš namų
  • Tarptautinė darbo aplinka – turėsi kolegų Danijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, JAV. Galimos komandiruotės į užsienį
  • Atviras mūsų požiūris į naujoves – vieta pasireikšti tavo iniciatyvoms

Atlyginimas

1800-2500 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Reform Supply & Logistics, UAB

Reform Supply & Locistics, UAB- skandinavų kapitalo įmonė, gaminanti virtuvės baldus. Įmonių grupė, kuriai priklauso Reform Supply & Logistics, valdo parduotuves Danijoje, Vokietijoje, Jungtinėse Amerikos valstijose, o pardavimus vykdo visame pasaulyje. Lietuvos įmonė gamina visą grupės parduodamą produkciją bei vysto naujus dizaino sprendimus.
Daugiau info: www.reformcph.com/en/
Žiūrėti visus šios įmonės skelbimus (2)
informacija apie UAB „Reform Supply&Logistics“
1800 €
Vid. atlyginimas bruto
(18% didesnis už LT vidurkį)
39
Darbuotojų skaičius
3-5 mln. €
Pajamos 2019 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1250 €
25% uždirba 1250-1350 €
25% uždirba 1350-2008 €
25% uždirba nuo 2008 €

Jus taip pat gali sudominti: