Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
ERGO
Daugiau apie įmonę »

PERSONALO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ASISTENTAS (-Ė)

Vilnius - ERGO

Apie darbą:

Esi motyvuotas (-a) dirbti, įgyti patirties ir siekti karjeros Personalo srityje? Domina darbas veržlių darbuotojų draugijoje? Tuomet laukiame Tavo kandidatūros!

Darbo pobūdis:
  • Pagalba personalo dokumentų (įdarbinimo, darbo sutarčių keitimo, nutraukimo) administravimo srityje;
  • Ataskaitų rengimas, dokumentų archyvavimas;
  • Pagalba departamento kolegoms, atsakingiems už mokymų organizavimą bei darbuotojų atrankas.

Tikimės, kad:

  • turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • esi kruopšti (-us), sąžininga (-as), atsakinga (-as) ir ieškai galimybės įgyti darbo patirties personalo dokumentų administravimo srityje.

Mes jums siūlome

  • Ilgalaikį darbą tarptautinėje kompanijoje ;
  • Įgytas teorines žinias (dokumentų administravimo, konsultavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo) pritaikyti praktikoje;
  • Karjeros galimybes.

Kandidatūrą pareikite per: www.ergo.lt/karjera/personalo-ir-administravimo-departamento-asistentas-e/. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
ERGO

ERGO

ERGO – stabiliai veikianti, vokiško kapitalo Europos bendrovė. Tai viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse ir tarptautinės ERGO grupės dalis. Pagrindinis ERGO akcininkas – viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Mūsų pagrindinis veiklos principas: „Apdrausti – reiškia suprasti“.
Informacija apie ERGO
1274 €
Vid. atlyginimas bruto
(42% didesnis už LT vidurkį)
150
Darbuotojų skaičius
50-100 mln. €
Pajamos 2016 m.
Vadovas: Kęstutis Bagdonavičius

Panašūs skelbimai: