bendravimas su esamais tiekėjais ir aktyvi naujų tiekėjų paieška:
pirkimo proceso organizavimas ir jo vykdymo kontrolė;
tiekiamų prekių kokybės kontrolė;
prekių likučių planavimas, atsižvelgiant į vykdomus projektus;
tiekiamų žaliavų rinkos ir kainų analizė;
pirkimo sutarčių ir susijusios dokumentacijos tvarkymas;
duomenų sistemos administravimas;
Reikalavimai darbuotojui
turėti ne mažesnę nei 2 metų analogiško darbo patirtį;
domėjimasis rinka ir naujovėmis;
gerai mokėti anglų k. žodžiu ir raštu;
turėti puikius derybų, organizavimo, planavimo įgūdžius;
PRIVALUMAS:
patirtis gamybinėje įmonėje , darbas su “Monitor ERP” programa
Įmonė siūlo
nuolatinį darbą stabilioje kompanijoje;
laiku mokamą, konkurencingą darbo užmokestį, bandomuoju laikotarpiu nuo 1100 Eur (atskaičius mokesčius).
galimybę mokytis ir tobulėti;
darbą nuolat augančiame kolektyve.
Atlyginimas
Nuo 1820 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „MAREX Boats”
Marex Boats, UAB daugiau nei keturis dešimtmečius pasaulyje žinoma įmonė, gaminanti prabangius, pramoginius katerius.
Siekdama ambicingų tikslų kompanija plečia savo komandą ir kviečia prisijungti prie tarptautinės, patikimos ir stabilios įmonės kolektyvo.