Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Praktikantas (-ė) Klientų aptarnavimo kokybės valdymo srityje

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas tiesioginiuose ir netiesioginiuose aptarnavimo kanaluose;
  • Slapto pirkėjo tyrimų vykdymas;
  • Klientų aptarnavimo ataskaitų rengimas;
  • Siunčiamos klientui komunikacijos sisteminimas.

Reikalavimai

  • Esi paskutinių kursų bakalauro ar magistro studijų studentas (sociologijos, marketingo ar panašios srities);
  • Turi gerus darbo MS Office paketo programų įgūdžius (labai geri – Excel programos įgūdžiai);
  • Nori tobulėti, esi atsakingas, kruopštus ir orientuotas į rezultatą;
  • Pozityvumas ir atvirumas – Tavo asmeninės savybės.

Mes jums siūlome

  • Prisidėsi prie progresyvių iniciatyvų;
  • Įgysi naudingų profesinių įgūdžių;
  • Turėsi galimybę atlikti praktiką su dvišale ar trišale sutartimi.

Lietuvos Energijos įmonių grupė

KAS YRA ESO?
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) veiklą pradėjo 2016 metų sausio 1 dieną, sujungus LESTO ir „Lietuvos dujas“.
Pagrindinės ESO funkcijos: elektros energijos tiekimas ir skirstymas bei gamtinių dujų skirstymas, garantinis elektros ir dujų tiekimas, elektros ir dujų įvedimas, elektros ir dujų skirstymo tinklų eksploatavimas, priežiūra, valdymas ir plėtra, jų saugumo ir patikimumo užtikrinimas.
www.eso.lt

Panašūs skelbimai: