Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Praktikantas (-ė) Privačių klientų lojalumo padalinyje

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis. Jei esi pasiruošęs su mumis leistis į galimybių ir #atradimų kupiną kelionę, nuversti kalnus technologijų pasaulyje bei #įgyvendinti savo svajonę padaryti pasaulį tobulesnį, tuomet čia yra ta vieta, kurioje tu nori #būti.

Mūsų #komanda labai laukia pozityvaus ir energingo praktikanto (-ės), norinčio (-ios) įgyti prasmingos patirties ir įgūdžių, pasidalinti savo idėjomis bei inicijuoti jų įgyvendinimą praktikoje. Atlikdamas (-a) praktiką pas mus turėsi puikią progą pažinti klientus nebendraujant tiesiogiai, susidursi su įvairiomis ir nestandartinėmis klientų situacijomis ir prisidėsi prie išmanaus jų sprendimo.  

Sėkmingai praktikai svarbu, kad:
  • Būtum susipažinęs (-usi) su streso valdymo metodikomis bei gebėtum jomis pasidalinti, nes dirbant skambučių centre dažnai susiduriame su sudėtingomis situacijomis.
  • Turėtum konfliktų valdymo ir bendravimo su #klientais pagrindus. Kaip tai panaudoti realiai - #išmokysime praktinių užduočių metu.
  • Pasižymėtum gerais aktyvaus klausymo įgūdžiais  ir noru išgirsti ir įsiklausyti į klientą.
  • Būtum atsakingas (-a), #pozityvus (-i) ir norintis (-i) pasiekti geriausių rezultatų. 

Mes Tau siūlome:
  • Neįkainojamą patirtį, žinias apie bendrovės #verslą ir #technologijas, inovacijas, nenusileidžiančias pažangiausiems pasaulio telekomunikacijų ir #IT rinkos žaidėjams.
  • Šaunią #profesionalų komandą bei draugišką atmosferą.
  • Plačias profesinio ir asmeninio tobulėjimo #galimybes.
  • Galimybę gauti geras ir darbo rinkoje vertinamas rekomendacijas.



Laukiame Tavo CV ir motyvacinio laiško!

Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. 

Telia

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „Telia
Company“.

Panašūs skelbimai: