Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Telia

Prekybos salono konsultantas (-ė) Trakuose

800-2000 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Trakai - Telia
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje

Darbo pobūdis

Jeigu puikiai jaučiatės novatoriškoje ir dinamiškoje aplinkoje, aktyviai siekiate geriausių rezultatų, mėgstate iššūkius ir ambicingus tikslus, bendravimas su klientais ir pardavimas jums yra maloni veikla – kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Darbo pobūdis:
  • Profesionalus klientų aptarnavimas, produktų ir paslaugų pardavimų vykdymas;
  • Informacijos teikimas apie įmonės produktus ir paslaugas;
  • Klientų klausimų, problemų, nusiskundimų priėmimas bei sprendimas;
  • Reikiamos dokumentacijos rengimas;
  • Tvarkingos darbo aplinkos palaikymas.

Tikimės, kad Tu:
  • Turi vidurinį/aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Domiesi naujausiomis technologijomis;
  • Turi puikius bendravimo įgūdžius, lankstumą, sąžiningumą, žingeidumą, orientaciją į rezultatą;
  • Patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityse būtų privalumas.

Tau siūlome:
  • Motyvuojantį ir nuo darbo rezultatų priklausantį atlygį ir papildomas naudas;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Atsakingą ir perspektyvų darbą profesionalioje komandoje;
  • Dinamišką ir įdomų darbą Telia partnerių salone (darbinama per partnerius).


Norėtum prisijungti prie komandos? Tuomet laukiame Tavo CV!
Konfidencialumą garantuojame ir susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Jei turite klausimų, skambinkite tel. nr.:

Atlyginimas

800-2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje
Telia

Telia

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „TeliaSonera“.