Turi organizacinių gebėjimų, daug energijos ir pozityvumo? Tavęs negąsdina keli vienu metu „degantys“ reikalai, greitai perpranti naujas sistemas, „turi akį“ iš visų kandidatų išrinkti geriausią ir niekada pro akis nepraleidi, kas dar galėtų būti padaryta geriau nei iki šiol? Prisijunk prie mūsų!
Kaip atrodys Tavo darbo diena:
Būsi atsakingas už prekybos tinklo darbuotojų grafikų sudarymą ir įgyvendinimą, organizuosi pavadavimą atostogų metu ar kolegoms netikėtai susirgus.
Užtikrinsi tinkamą darbo laiko apskaitą vadovaujantis suminės darbo laiko apskaitos rekomendacijomis.
Vykdysi prekybos tinklo darbuotojų atrankas.
Administruosi prekybos personalo dokumentus.
Prisidėsi prie mokymams reikalingos medžiagos ruošimo, savalaikio jos atnaujinimo ir užtikrinsi sklandų mokymosi procesą prekybos tinkle.
Rūpinsies sklandžiu darbuotojų naudojamos įrangos veikimu prekybos vietose.
Mes tikimės, kad Tu:
Esi baigęs studijas.
Išsiskiri organizaciniais gebėjimais.
Sukaupei mažiausiai 1 metų darbo patirtį mažmeninės prekybos srityje, išmanai
prekybos procesus ir gebi užtikrinti jų įgyvendinimą.
Įgijai personalo valdymo pagrindus - gebi sudaryti darbo grafikus, vesti darbo laiko apskaitą, turi personalo atrankų bei mokymo projektų patirties.
Esi komunikabilus, bendradarbiaujantis, orientuotas į tikslą, pareigingas ir atidus detalėms.
Įmonė siūlo
Darbo ir laisvalaikio balansas
Lankstus darbo grafikasGalimybė dirbti nuotoliniu būdu
Sveikatingumas
Sveikatos draudimas
Kiti privalumai
Nuolaidos įmonės produkcijai/paslaugomsReguliarūs mokymai
Atlyginimas
1750-1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Galutinis atlygio pasiūlymas teikiamas baigiamąjame atrankos etape, atsižvelgiant į individualias kandidato kompetencijas ir darbo patirtį.
UAB „Gera dovana“
„Gera dovana” – dovanų čekių platinimo lyderė Lietuvoje nuo 2007 m., turinti filialus Latvijoje ir Lenkijoje. Mes dovanojame geras emocijas, naujus potyrius, nuostabiai praleistą laiką ir nepakartojamus įspūdžius. Turi idėjų? Įgyvendinkime jas kartu!