Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
UAB „Tymkor“

Projekto administratorė (-ius). Darbas Olandijoje

Nuo 1500 €/mėn. Į rankas
Užsienis: Nyderlandai - UAB „Tymkor“

Darbo pobūdis

  • projekto dokumentų administravimas (atostogų prašymai, darbuotojų laiko apskaitos vedimas);
  • atvykstančių projekto darbuotojų sutikimas;
  • pagalba ir informacijos suteikimas darbuotojams;
  • operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • telefono skambučių/el. pašto srauto valdymas;
  • kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Reikalavimai darbuotojui

  • patirtis logistikos srityje;
  • darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, pozityvumas;
  • puikūs organizaciniai įgūdžiai planuojant savo darbą;
  • gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • nuosavas automobilis.

Įmonė siūlo

  • darbo užmokestį nuo 1500 Eur atskaičius mokesčius;
  • nemokamą kokybišką būstą su visais patogumais;
  • stabilią ir ilgalaikę darbo vietą;
  • įdomų darbą bei motyvuojančią aplinką ir draugišką kolektyvą;
  • galimybę realizuoti savo sugebėjimus ir tobulėti;
  • apmokamas kelionės išlaidas bei kompensuojamą kurą;
  • visas darbui reikalingas priemones.


Paspausdami „Kandidatuoti“, patvirtinate, kad Jūsų pateikti asmens duomenys yra teisingi ir tikslūs ir sutinkate, kad „HEADEX Group“ ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų pateiktus asmens ir specialiųjų kategorijų duomenis atrankų į darbo vietas tikslais „HEADEX Group“ privatumo politikoje nurodyta tvarka, bei Jūsų duomenys būtų saugomi „HEADEX Group“ duomenų bazėje dvejus metus. Taip pat užtikriname Jūsų konfidencialumą bei informuojame, kad susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Daugiau informacijos:

Atlyginimas

Nuo 1500 €/mėn. į rankas
UAB „Tymkor“

UAB „Tymkor“

HEADEX Group teikia laikinojo įdarbinimo ir rangos paslaugas Lietuvoje ir Vakarų Europoje.



Turite klausimų ar pageidaujate platesnės informacijos apie poziciją? – Susisiekite su mumis darbo dienomis tel. .