Sklandaus ir efektyvaus darbo organizavimas sandėlio ir logistikos veikloje (prekių priėmimo, sandėliavimo, paskirstymo operacijos);
ES sandėliavimo, medžiagų tvarkymo ir gabenimo reikalavimų palaikymas, galiojančių ir naujų įstatymų bei teisės aktų analizė;
Sandėlio inventorizacijos planavimas, vykdymas ir rezultatų pateikimas;
Pavaldaus personalo darbo organizavimas ir kontrolė (atranka, įdarbinimas, apmokymas ir motyvacija);
Darbų saugos užtikrinimas, priešgaisrinė sauga, aplinkosauga, kokybės ir higienos reikalavimų laikymąsis;
Esamų standartų ir savikontrolės palaikymas.
Reikalavimai darbuotojui
Sandėlio vadovo darbo patirtis ar panašaus darbo pobūdžio vadovaujamo darbo patirtis logistikos įmonėse.
Aukštasis išsilavinimas.
Valstybinės ir anglų kalbos mokėjimas.
Puikūs MS Excel įgūdžiai;
Patirtis dirbant su sandėlių valdymų programine įranga ir duomenų bazėmis (WMS).
Lyderystės įgūdžiai ir sugebėjimas valdyti personalą.
Geri darbo ir laiko planavimo įgūdžiai.
Puikūs bendravimo įgūdžiai.
Patikimumas ir lojalumas įmonei.
Galimybė vykti į komandiruotes.
Įmonė siūlo
Darbą patikimoje Suomijos kapitalo kompanijoje;
Galimybę realizuoti savo idėjas ir prisidėti prie įmonės tikslų;
Kompetencijas ir rinkos sąlygas atitinkantį atlygį.
Papildomą informaciją suteiksime tik atrinktiems kandidatams.
Konfidencialumas garantuojamas.
Atlyginimas
1500-2000 €/mėn. į rankas
Planuojama papildomų priedų sistema.
HESBURGER
„Hesburger“ – šeimai priklausanti bendrovė, pirmenybę teikia protingiems, ilgalaikiams verslo sprendimams, priimamiems kas ketvirtį. Mes vadovaujamės tomis pačiomis vertybėms nuo pat 1966 metų.