Koordinuoti ir kontroliuoti dokumentų judėjimą bei užtikrinti teisingą informacijos srautą įmonėje;
Registruoti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją;
Tvarkyti oficialų el. pašto adresą, priimti ir persiųsti užklausas, prašymus ir pasiūlymus;
Konferencijų salių ir jų prieinamumo koordinavimas;
Viešbučių užsakymas;
Verslo susitikimų organizavimas ir aptarnavimas;
Kelionių užsakymų apskaitos tvarkymas;
Biuro reikmenų priežiūra, užsakymas;
Verslo dovanų atsargų, jų išdavimo ir atnaujinimo registrų tvarkymas;
Vertimų ir korektūros koordinavimas;
Įmonės "Facebook" puslapio priežūra: turinio skelbimas, komentarų ir atsiliepimų peržiūra ir kontrolė;
Šventinių dovanų organizavimas, pirkimas ir paskirstymas.
Reikalavimai darbuotojui:
Aukštasis išsilavinimas;
Labai gera anglų kalba;
Panašaus darbo patirtis;
Sklandžios MS Office žinios;
Geros manieros;
Labai geras darbo laiko organizavimas;
Komunikabilumas.
Atlyginimas
1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Press Glass“
Manome, kad visi mūsų veiksmai skatina mūsų darbuotojų ir verslo partnerių plėtrą. Kuriame organizaciją, kurios stiprybė slypi žmonėse. Mūsų veiklos dėka esame stiklo apdirbimo statybų pramonei lyderė Europoje.