Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) skambučių centre atsakingas už profesionalų klientų aptarnavimą telefonu, informacijos teikimą ir visapusišką pagalbą klientams.
Užduotys:
profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas telefonu;
klientų konsultavimas bei reikiamos informacijos suteikimas;
klientų problemų sprendimas ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas;
darbas pasirinktu etatu 20 val./sav., 30 val./sav. arba 40 val./sav.
Mes iš tavęs tikimės:
ne žemesnio nei vidurinis išsilavinimas;
puikių bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžių;
gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu;
orientacija į klientą, paslaugumo, gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
Privalumai:
panašaus darbo patirtis;
užsienio kalbų mokėjimas.
Iš mūsų gali tikėtis:
visų socialinių garantijų ir laiku mokamo atlyginimo;
valandinio darbo užmokesčio 5,44 eur./val. neatskaičius mokesčių;
žinių ir galimybių mokytis toliau;
komandos, su kuria smagu dirbti ir leisti laiką po darbo;
darbo drabužių ir avalynės;
skanaus ir sveiko maisto darbuotojų restorane;
galimybės naudotis kitomis IKEA darbuotojo privilegijomis.
IKEA suteikia galimybę dirbti įdomioje ir įkvepiančioje aplinkoje, tobulėti ir augti kartu.
Pateikdami paraišką savanoriškai sutinkate, kad jūsų asmens duomenys, nurodyti paraiškos dokumentuose, kuriuos jūs pateikiate UAB „FELIT“, registracijos Nr. (juridinis adresas: Vikingų g. 1, Vilnius), būtų tvarkomi įdarbinimo proceso tikslais. Visą privatumo politikos tekstą galite rasti svetainėje
Mūsų vizija yra kurti gražesnį kasdienį gyvenimą daugeliui žmonių. Ji įgyvendinama realizuojant IKEA verslo idėją: pasiūlyti didelį gražių ir praktiškų baldų bei namų apstatymo prekių pasirinkimą tokiomis kainomis, kad jos būtų prieinamos kuo platesniam ratui žmonių.