Naujai kuriamai skambučių centro komandai ieškome pastiprinimo!
Būsi atsakingas už efektyvų klientų aptarnavimo vadybininkų komandos valdymą, užtikrinant pardavimo tikslų pasiekimą:
skirsi didelį dėmesį efektyviam komandos darbo organizavimui, motyvavimui bei nustatytų tikslų siekimui;
seksi ir analizuosi komandos pardavimų rezultatus ir ieškosi būdų kaip juos pagerinti
sieksi geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų bei klientų įvertinimų.
Ko MES tikimės:
Vienerių ir daugiau metų profesionalios darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse;
orientacijos į rezultatą;
žmonių valdymo ir vadovavimo įgūdžių;
mokėjimo užburti ir motyvuoti komandą;
kūrybiškos asmenybės, galinčios rasti tinkamiausius sprendimus;
IT ir telekomunikacijų srities žinių (privalumas);
esi orientuotas į pardavimus ir kokybinius tikslus
analitinio požiūrio, įžvalgumo.
Kas laukia BITĖJE?
Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai
Vadovas, kuris padės pasirinkti karjeros kelią BITĖJE
Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių
Papildomi sveikatos, kelionių ir nelaimingų atsitikimų draudimai, III pensijų pakopos kaupimas
Asmeninis telefonas su neribotais skambučiais, sms ir internetu, mobilusis nešiojamas internetas, Go3 televizija tavo telefone ir televizoriuje
Nuolaidos pokalbių planams, telefonams ir aksesuarams Tavo artimiesiems
Papildomos BITĖS atostogos, laisva diena gimtadienio proga
Atlyginimas
1200-3000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atlyginimo dydis priklauso nuo pasiektų rezultatų.
Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2019, 2020 ir 2021, TOP darbdavys Lietuvoje šešis metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!